بازدید میدانی رئیس اداره بهزیستی سربیشه از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی در مرز ماهیرود

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه صبح امروز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه به‌همراه مدیر مرکز خدمات بهزیستی «+زندگی» بخش درح، در بازدید میدانی از مرز ماهیرود، روند اشتغال مددجویان و ظرفیت‌های اقتصادی این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در این بازدید که با هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیرعامل شرکت تعاونی مرزنشینان بخش درح ترتیب یافته بود، از بخش‌های مختلف از جمله غرفه‌های تجاری و واحدهای عرضه مواد غذایی بازدید کرد. 

هدف از این بازدید، ارزیابی نزدیک از روند ایجاد اشتغال برای مددجویان و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده در این ظرفیت‌های اقتصادی است. در این بازدید،  قربانی، مدیر مرکز خدمات بهزیستی+ زندگی بخش درح نیز حضور داشت و بر اهمیت حمایت‌های مستمر از اشتغال‌زایی پایدار برای مددجویان تأکید کرد.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi
┄┄┅┅┄┄
 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
پیام رسان سروش:
 https://splus.ir/biszitisarbishe
پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/bisitz
پیام رسان روبیکا؛ 
https://rubika.ir/behzitisarbishe
پیام رسان بله ؛ 
https://ble.ir/biszitisarb

کد خبر 189404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد