در ابتدای جلسه، رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان سرایان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اورژانس اجتماعی، به تشریح اقدامات انجامشده در حوزه مداخلات تخصصی، حمایت از افراد در معرض آسیب و رسیدگی به موارد بحرانی پرداخت. وی با تأکید بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان دستگاههای عضو تفاهمنامههای چهار خط فوریتی اظهار داشت: «موفقیت در ارائه خدمات بهموقع و مؤثر به جامعه هدف، مستلزم تعامل سازنده و پاسخگویی سریع تمامی دستگاههای مرتبط است. در بسیاری از موارد، همافزایی میان اورژانس اجتماعی، اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی، آتشنشانی و شبکه بهداشت نقش تعیینکنندهای در مدیریت بحرانها و کاهش آسیبهای اجتماعی دارد.»
وی همچنین بر ضرورت آگاهیبخشی عمومی نسبت به خدمات خطوط فوریتی و ارتقای سطح آمادگی دستگاههای عضو برای مواجهه با شرایط بحرانی تأکید کرد.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_سرایان
@behzisti_khj
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi












نظر شما