پیشرفت پروژه ساخت مرکز اورژانس اجتماعی در شهر درح

گامی بلند برای حمایت‌های سریع؛

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه در راستای گسترش خدمات حمایتی و اجتماعی و ایجاد دسترسی سریع‌تر اقشار آسیب‌پذیر به خدمات بهزیستی، پروژه ساخت ساختمان «اورژانس اجتماعی» در شهر درح با شتاب در حال پیشرفت است.

صبح امروز، کدخدایی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، در بازدید میدانی از محل اجرای این پروژه، روند پیشرفت عملیات ساختمانی و کیفیت اجرا را مورد بررسی قرار دادند. در این بازدید، کاظمی‌پور (رابط حراست بهزیستی شهرستان) و قربانی (مدیر مرکز خدمات بهزیستی +زندگی‌بخش درح نیز حضور داشتند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت کار، بر اهمیت استقرار سریع این مرکز تأکید کرد. وی خاطرنشان کرد که مرکز اورژانس اجتماعی به‌عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در پیشگیری از بحران‌ها و مداخلات سریع در شرایط اضطراری، نقش ویژه‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از افرادی خواهد داشت که در شرایط بحرانی قرار دارند.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi
┄┄┅┅┅┅┄┄
 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
پیام رسان سروش:
 https://splus.ir/biszitisarbishe
پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/bisitz
پیام رسان روبیکا؛ 
https://rubika.ir/behzitisarbishe
پیام رسان بله ؛ 
https://ble.ir/biszitisarb

کد خبر 189288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد