تجلیل از پیشکسوتان؛ دیدار رئیس بهزیستی سربیشه با بازنشسته بهزیستی  در شهر درح

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه، امروز ظهر کدخدایی (رئیس اداره بهزیستی شهرستان) به همراه کاظمی‌پور (رابط حراست) و  قربانی (مدیر مرکز خدمات بهزیستی +زندگی‌بخش درح)، با خانم محمودی، بازنشسته گران‌قدر اداره بهزیستی در شهر درح، دیدار کردند.

 کدخدایی در این دیدار، بازنشستگان را پیشگامان خدمت‌رسانی و سرمایه‌های انسانی سازمان دانست و از تلاش‌های آنان در دوران خدمت قدردانی نمود.
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi
┄┄┅┅┅┅┄┄
 روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سربیشه
پیام رسان سروش:
 https://splus.ir/biszitisarbishe
پیام رسان ایتا ؛ 
https://eitaa.com/bisitz
پیام رسان روبیکا؛ 
https://rubika.ir/behzitisarbishe
پیام رسان بله ؛ 
https://ble.ir/biszitisarb

کد خبر 189281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد