به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای تحقق اهداف محرومیتزدایی و ارتقای سطح سلامت عمومی در مناطق کمبرخوردار، اردوی جهادی سلامت با مشارکت گروه جهادی امام رضا (ع) و گروه جهادی شهید محمود کاوه در مدرسه امیرهوشنگ داوودآبادی برگزار شد، این اردوی جهادی که با استقبال گسترده و پرشور اهالی منطقه همراه بود، بستر حضور جمعی از پزشکان، متخصصان و نیروهای جهادی را فراهم کرد تا خدمات متنوع درمانی، مشاورهای و حمایتی را به صورت کاملاً رایگان به شهروندان ارائه دهند، در جریان این برنامه، خدمات پزشکی شامل ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، متخصص چشمپزشکی و ماما به مراجعان ارائه شد.
علاوه بر حوزه درمان، بخشهای تخصصی مشاوره در حوزههای طب سنتی، مشاوره خانواده، مشاوره ترک اعتیاد و همچنین مشاورههای حقوقی، با هدف رفع دغدغههای مختلف اهالی در محل اردوی جهادی برپا شد، برگزارکنندگان این رویداد، خدمترسانی به اقشار کمبرخوردر و ترویج فرهنگ ایثار در راستای توسعه عدالت اجتماعی در حوزه سلامت را از مهمترین اهداف اجرای این برنامه دانستند. آنان همچنین ضمن تقدیر از همراهی خیرین و کادر درمان، بر لزوم تداوم و استمرار چنین اقدامات جهادی و خدمترسانی در مناطق محروم شهرستان قرچک تأکید کردند.












نظر شما