تمدید مهلت شرکت در پویش ملی «سنجش سلامت روان» تا ۱۵ تیرماه

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی از تمدید مهلت شرکت در پویش ملی «سنجش سلامت روان» با شعار «از حال خودت خبر داری؟» تا پانزدهم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، دکتر بهناز زال با اشاره به استقبال شهروندان از این طرح اظهار داشت: به منظور فراهم‌سازی فرصت بیشتر برای مشارکت عموم مردم در ارزیابی اولیه سلامت روان، مهلت شرکت در این پویش ملی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

وی افزود: این طرح با هدف افزایش آگاهی عمومی، شناسایی زودهنگام مسائل روان‌شناختی و هدایت افراد به دریافت خدمات تخصصی طراحی شده است.

معاون سلامت اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://behzisti.porsline.ir/s/PSY-Screen در این ارزیابی شرکت کنند.


#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد