در رسانه/توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی بین مددجویان ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام از توزیع۲ هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در اجرای طرح پویش همدلی مومنانه بین مددجویان زیر پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «زهرا همتی» ظهر امروز(۲۴ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ارزش این بسته های مواد غذایی در مجموع ۲ میلیارد و 700 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه هر یک از این بسته های غذایی یک میلیون و 500هزار ریال ارزش دارد، تصریح کرد: این بسته های مواد غذایی شامل اقلام برنج، ماکارونی، رب، روغن و غیره بوده که با مشارکت افراد خیر و نیکوکار بین مددجویان زیر پوشش توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از واریز کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی با سرانه ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برای مددجویان کلیه مراکز شبانه روزی نگهداری معلولان و سالمندان خبر داد و گفت: همچنین امروز با مشارکت سپاه امیرالمومنین(ع) استان نیز 500بسته ۲ میلیون ریالی در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال بین مددجویان زیر پوشش توزیع شده است.

همتی خاطرنشان کرد: علاوه بر این از ابتدای ماه ضیافت الهی تاکنون ۲ میلیارد و 300میلیون ریال کمک نقدی اهدایی افراد خیر و نیکوکار به مددجویان زیر پوشش بر اساس نیاز های متفاوت آنها پرداخت شده است.

وی بیان کرد: توزیع ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی و غذایی بین ساکنان مناطق حاشیه نشین و آسیب زای سراسر استان به ارزش ۳۷۰ میلیون ریال، توزیع ۵۰۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی بین افراد بی خانمان و ضد عفونی پاتوق های مصرف کنندگان مواد مخدر هر دو روز یکبار و واریز کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی ۱۴ کمپ ترک اعتیاد با سرانه هر مرکز ۵۷ میلیون ریال (جمعا ۸۵۰ میلیون ریال) از دیگر اقدامات این سازمان در راستای مبارزه با کرونا بوده است.

کد خبر 17412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد