عملیاتی شدن تفاهمنامه همکاری مشترک اداره کل بهزیستی و شرکت گاز استان در زمینه لوله کشی گاز مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر

در راستای بهره مندی جامعه هدف بهزیستی استان از لوله کشی گاز و براساس تفاهم‌نامه همکاری مشترکی که میان شرکت گاز استان و اداره کل بهزیستی استان بوشهر در سال جاری با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تأمین گاز طبیعی برای منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی منعقد شده بود عملیاتی گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، مهرناز اسکندری مدیر کل بهزیستی استان بوشهردر این خصوص و گفتگویی اظهار داشت: برمبنای تعهدات این تفاهم نامه، اجرای لوله¬کشی داخل منازل مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان، حداکثر تا سقف ۱۵ میلیارد ریال، به ازای هر مددجو حداکثر تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال جهت پنجاه نفر از مددجویان تحت پوشش واجد شرایط بطور کامل و بصورت رایگان اجرایی گردید.

اسکندری در ادامه افزود: نهضت خدمت به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان در شرایط خاص کنونی (جنگ تحمیلی) با جدیت هرچه تمام در حال اجرا ست و اجرای لوله کشی گاز این پنجاه واحد مسکونی مددجویان باهدف حمایت از افراد کم برخوردار و افزایش رضایتمندی عزیزان تحت پوشش صورت گرفته است.

لازم به ذکر است طرح لوله‌کشی گاز منازل تحت پوشش از ماموریت های معاونت توانمندسازی بهزیستی این استان می باشد که در راستای اجرای جزء (۲) بند الف تبصره ۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۴ و با هدف تسهیل شرایط زندگی مددجویان آغاز گردید ...

کد خبر 173124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد