به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، مهرناز اسکندری مدیر کل بهزیستی استان بوشهردر این خصوص و گفتگویی اظهار داشت: برمبنای تعهدات این تفاهم نامه، اجرای لوله¬کشی داخل منازل مددجویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان، حداکثر تا سقف ۱۵ میلیارد ریال، به ازای هر مددجو حداکثر تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال جهت پنجاه نفر از مددجویان تحت پوشش واجد شرایط بطور کامل و بصورت رایگان اجرایی گردید.
اسکندری در ادامه افزود: نهضت خدمت به ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان در شرایط خاص کنونی (جنگ تحمیلی) با جدیت هرچه تمام در حال اجرا ست و اجرای لوله کشی گاز این پنجاه واحد مسکونی مددجویان باهدف حمایت از افراد کم برخوردار و افزایش رضایتمندی عزیزان تحت پوشش صورت گرفته است.
لازم به ذکر است طرح لولهکشی گاز منازل تحت پوشش از ماموریت های معاونت توانمندسازی بهزیستی این استان می باشد که در راستای اجرای جزء (۲) بند الف تبصره ۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۴ و با هدف تسهیل شرایط زندگی مددجویان آغاز گردید ...












نظر شما