به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، مهرناز اسکندری مدیرکل بهزیستی استان در این برنامه با هدف رسیدگی فوری به مطالبات، به صورت تلفنی با شهروندان و جامعه تحت پوشش بهزیستی گفتوگو کرد و مشکلات، پیشنهادات و درخواستهای آنان را بررسی کرد.
تمامی موارد مطرحشده در این تماسها، بلافاصله در دستور کار ویژه مدیریت کل بهزیستی استان قرار گرفته است تا در اسرع وقت پیگیری و اقدام لازم انجام شود.
اسکندری در این خصوص تأکید کرد: «پاسخگویی و شنیدن مستقیم صدای مردم، پایهای اساسی برای برنامهریزی دقیقتر و خدمترسانی مؤثرتر است.»












نظر شما