پاسخگویی مستقیم مدیرکل بهزیستی بوشهر به مردم در سامد استانداری

مهرناز اسکندری، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر، در اقدامی مردمی و در راستای ارتباط بی‌واسطه با شهروندان، مستقیماً در سامانه «سامد» استانداری حاضر شد و از طریق خط تماس ۱۱۱ به درخواست‌ها و دغدغه‌های هموطنان پاسخ گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل بهزیستی استان بوشهر، مهرناز اسکندری مدیرکل بهزیستی استان  در این برنامه با هدف رسیدگی فوری به مطالبات، به صورت تلفنی با شهروندان و جامعه تحت پوشش بهزیستی گفت‌وگو کرد و مشکلات، پیشنهادات و درخواست‌های آنان را بررسی کرد.

تمامی موارد مطرح‌شده در این تماس‌ها، بلافاصله در دستور کار ویژه مدیریت کل بهزیستی استان قرار گرفته است تا در اسرع وقت پیگیری و اقدام لازم انجام شود.

اسکندری در این خصوص تأکید کرد: «پاسخگویی و شنیدن مستقیم صدای مردم، پایه‌ای اساسی برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر و خدمت‌رسانی مؤثرتر است.»

کد خبر 163493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد