برگزاری دوره آموزشی راهکارهای تکریم ارباب‌رجوع ویژه مراکز تحت نظارت بهزیستی خرمشهر

به‌منظور ارتقای سطح آگاهی و توانمندی کارکنان مراکز غیردولتی ارائه‌دهنده خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) و در راستای بهبود نحوه تکریم ارباب‌رجوع، احترام به شهروندان و جامعه هدف بهزیستی،  دوره آموزشی ۲ روزه راهکارهای تکریم ارباب‌رجوع و احترام به شهروندان، ویژه مؤسسین و کارشناسان مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی خرمشهر در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان، این دوره آموزشی با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان مراکز تحت نظارت و ارتقای کیفیت اجرای دستورالعمل‌های اجرایی مرتبط با حوزه تکریم ارباب‌رجوع و رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی برنامه‌ریزی و اجرا شد.


 اهمیت تکریم ارباب‌رجوع و احترام به مردم و مراجعین، جایگاه کرامت انسانی به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر در قرآن کریم، سیره پیامبر اکرم(ص)، ائمه اطهار(ع) و احادیث، ضرورت پاسخگویی مسئولانه، راهنمایی صحیح مراجعین، تسریع در انجام امور و رعایت اخلاق و رفتار حرفه‌ای در مواجهه با ارباب‌رجوع، از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.
عنوان شد.

کد خبر 163315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد