دشتستان /عملکرد بهزیستی شهرستان دشتستان در مقابله با کرونا ویروس

حمید انصاری:اداره بهزیستی شهرستان دشتستان تمامی دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان را اجرا نموده و جهت پیشگیری و مبارزه با کرناویروس اقدامات موثری را انجام و پیگیری می نماید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان دشتستان حمید انصاری رئیس بهزیستی این  شهرستان ضمن قدردانی از تلاش کارشناسان این اداره، شبکه بهداشت و درمان، نیروهای جهادی بسیج و سپاه  و برخی از موسسات گفت: اداره بهزیستی شهرستان دشتستان تمامی دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان را اجرا نموده و جهت پیشگیری و مبارزه با کرناویروس اقدامات موثری را انجام و پیگیری می نماید.
رئیس بهزیستی دشتستان ضدعفونی نمودن محل کار پرسنل به صورت روزانه و همچنین مراکز روزانه دو نوبت در هفته را از مهمترین اقدامات این اداره ذکر کرد و افزود : آموزش پیشگیری از کرنا ویروس توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ جهت پرسنل، کودکان کار و خانواده آنان انجام گرفت.
حمید انصاری در خاتمه  به اشتغال به کار حدوداً ۱۰۰ نفر از مددجویان جهت تهیه اقلام بهداشتی در تیم های اجتماع محور جهت تهیه اقلام بهداشتی اشاره نمود و بیان کرد روزانه حدوداً  هفت هزار ماسک، دستکش، لباس، کلاه و کفش یکبار مصرف و پنجاه پکیج کامل توسط تیم های اجتماع محور شهرهای تابع آماده و جهت نیازمندان و گروه هدف تهیه وتوزیع می گردد

کد خبر 16114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد