برگزاری چهاردهمین کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر بهزیستی خراسان رضوی

چهاردهمین کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر استان با حضور کلیه اعضا و خانم شهریاری نماینده انجمن مراکز توانبخشی در بهزیستی استان تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان  پس از بحث و بررسی  موارد ذیل مصوب شد .

1- مقرر شد با توجه با دستورالعمل های بهزیستی کشور در خصوص ممنوعیت پذیرش جدید تا پایان بیماری کووید 19 در صورتی که مورد اورژانسی و اضطراری برای پذیرش وجود داشت موضوع در کمیته استان مطرح و تعیین تکلیف گردد . .

2- مقرر شد مرکز 10 دی بعنوان مرکز قرنطینه برای پذیرش های ارجاعی اورژانس اجتماعی با نامه مرجع قضایی در نظر گرفته شده و با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و مدیریت بهزیستی مشهد تمهیدات لازم برای در نظر گرفتن شرایط قرنطینه و تفکیک گروههای خاص در حد امکان اندیشیده گردد .

3- مقرر شد جهت انعکاس تلاش های همکاران و شفاف سازی وضع موجود در مراکز گزارش تحلیلی وضعیت پیشگیری و کنترل  شیوع بیماری به استانداری ارسال گردد .

4- مقرر شد حوزه های تخصصی با همکاری روابط عمومی نسبت به تهیه محتوای خبری از فعالیت های انجام شده اقدام و با شناسائی منابع خبری و فضای مجازی نسبت به انتشار محتوی جهت اطلاع عموم اقدام گردد  .

5- در خصوص نامه شماره 3384 مورخ 23/1/99بهزیستی کشور مقرر شد از طریق معاونت پشتیبانی با شهرستانها مکاتبه و موارد ابلاغ گردد.

6- به دلیل طولانی شدن زمان بحران بیماری کووید 19 و به جهت پیشگیری از تصور عادی شدن اوضاع و امکان عدم رعایت برخی از موارد به دلیل خستگی و فرسودگی پرسنل مقرر شد روسای شهرستانها با حساسیت بیشتری وضعیت کنترل شیوع بیماری را در مراکز پیگیری و گزارشات روزانه را در گروه مدیران ارائه نمایند .

7- ارسال صورتجلسات کمیته استانی پیشگیری از بیماریهای واگیر حکم ابلاغ موارد را دارد .

کد خبر 16049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد