به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ بهمنظور تحقق سیاستهای دولت مردمی و تقویت ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان ودر راستای ارائه خدمات به مراجعین، تکریم جامعه هدف و پاسخگویی به مطالبات مردمی میز خدمت بهزیستی شمیرانات برگزار شد.
در این برنامه، مهشید موقر مدیربهزیستی شمیرانات با حضور در جمع مراجعان، از نزدیک در جریان مشکلات، درخواستها و پیشنهادهای آنان قرار گرفت و راهکارهایی برای تسریع در روند ارائه خدمات حمایتی و مشاورهای ارائه داد. موقر در گفتوگویی صمیمی با شهروندان، بر لزوم حضور میدانی مسئولان و شنیدن خواستههای مردم تأکید کرد و گفت:
نور خدمت زمانی معنا پیدا میکند که قدمهای ما در کنار مردم و برای حل مسئلههای آنان باشد؛ این مسیر، رسالت اصلی بهزیستی است.
برپایی این میز خدمت با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی فعالیتها و خدمات سازمان، تسهیل دسترسی مراجعین به خدمات، تسریع در روند رسیدگی به مطالبات مردمی و افزایش رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی بود.
در فضایی سرشار از صمیمیت و اعتماد، میز خدمت بهزیستی شمیرانات با حضور مهشید موقر مدیربهزیستی شمیرانات و جمعی از مسئولین برگزار شد؛ برنامهای که با هدف افزایش تعامل، تکریم جامعه هدف، تسهیل فرآیند ارائه خدمات و ارتقای رضایتمندی اجتماعی در محل ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی شهرستان شمیرانات برپا شد.
کد خبر 160487












نظر شما