۸۲ مددجوی بهزیستی در قزوین مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند

۸۲ مددجو و توان یاب تحت پوشش بهزیستی قزوین برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین،معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین اظهار داشت: از این تعداد، ۴۵ توان یاب شاغل در شرکت فیروز، ۲۶ زن سرپرست خانوار و ۱۲ مددجو مشغول تولید اقلام بهداشتی نظیر ماسک، پد الکلی، محلول ضدعفونی و لباس ایزوله هستند.

غفار رمضانی با بیان اینکه روزانه ۲۱۷ هزار و ۹۰۰ قلم کالای بهداشتی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در قزوین تولید می‌شود، افزود: ۵۰۰ عدد گان، ۱۱ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده، ۶ هزار و ۳۰۰ عدد ماسک، ۲۰۰ هزار عدد پد الکلی و ۱۰۰ عدد شیلد به صورت روزانه از سوی این مددجویان و توان یابان تولید و عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵ کارگاه و واحدتولیدی هم اکنون تحت نظارت بهزیستی قزوین مشغول به کار هستند، تصریح کرد: این واحدها و کارگاه‌های تولیدی در شهرستان‌های قزوین، البرز، آبیک، تاکستان و آبگرم قرار داشته و به نحو مطلوب کالاهای بهداشتی خود را در استان توزیع می‌کنند.

رمضانی یادآور شد: حمایت از اقشار آسیب دیده و نیازمند که تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، از مهم ترین اولویت‌های سازمان از ابتدای شیوع کرونا در استان قزوین بود که این مهم با توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی و همچنین اشتغال این افراد محقق شده است.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا، خیران قزوین به بهزیستی تاکنون ۴۶ میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

کد خبر 16032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد