دکترحاجیونی : رفتار خدا پسندانه مالکان مهدهای کودکی که اجاره بهای خود را در ایام شیوع کرونا بخشیده‌اند ستودنی است

در راستای حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید ١٩ بخشیده‌اند در قالب #پویش_همدلی(بخشش اجاره مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا) با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر، تقدیر خواهد شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان بوشهر صبح امروزدکتر علیرضا حاجیونی با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک در پی شیوع کرناویروس گفت: رفتارخداپسندانه مالکان مهدهای کودکی که اجاره بهای خود را در ایام شیوع کرونا بخشیده‌اند ستودنی است.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه گفت : از ابتدای اسفند ماه 216 مهد کودک استان براساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس ، هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و استانداری درجهت کنترل شیوع و مقابله باکرونا در کودکان و با ابلاغ دستور تعطیلی، فعالیت های اجرایی خود را به صورت حضوری به شکل کامل متوقف کردند که آسیب‌هایی نظیر از دست رفتن منابع درآمد این مراکز را در پی داشت.

دکتر حاجیونی با اشاره به اقداماتی که از سوی سازمان بهزیستی درجهت کاهش مشکلات آنها صورت گرفته است گفت: متاسفانه بیش از ٩٠ درصد مهدهای کودک استیجاری هستند و اجاره بهای بالای آنها، بخش عمده‌ای از مشکلات و چالش های مهدهای کودک را شامل می‌شود.

وی با دعوت از مالکان نیکوکار و انساندوست ساختمان مهدهای کودک تاکید کرد؛ در راستای حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید ١٩ بخشیده‌اند در قالب #پویش_همدلی( بخشش اجاره مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا) با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر، تقدیر خواهد شد.

گفتنی است : مهد کودک بعنوان دومین خانه کودکان و بستری برای رشد مهارت ها و توانایی آنان است و شرکت در #پویش همدلی در راستای مسئولیت و مشارکت اجتماعی مانعی برای تعطیلی کامل مهدهای کودک های استجاری است.

همه  باهم کرونا را شکست می دهیم.

کد خبر 15907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد