پویش همدلی به منظور بخشش اجاره مهد های کودک در تعطیلات ناشی از کرونا

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت :پویش همدلی با همت مهدهای کودک و کانون مهدهای کودک پیگیری می شود و هدف از آن کمک به مهدهای کودک خسارت دیده است . در این پویش مالکان مهدهای کودک با بخشیدن کامل یا بخشی از اجراه بها خود را در پویش شرکت می کنند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت:

با عنایت به ارائه خدمات نگهداری و مراقبتی به فرزندان در ۱۳۵ مهدهای کودک استان با جامعه آماری شش هزار نفر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مهدها کودک از ۴ اسفند ماه سال گذشته برخی از مهدهای کودک تحت نظارت در خصوص پرداخت هزینه اجاره بها با مشکل مواجه شده اند، در این راستا در جهت حمایت و جبران بخشی از خسارتهای مهد کودک های خسارت دیده  پویشی به همت خیرین به نام پویش همدلی راه اندازی شده است.

مدیر کل بیان داشت:پویش همدلی با همت مهدهای کودک و کانون مهدهای کودک پیگیری می شود و هدف از آن کمک به مهدهای کودک خسارت دیده است . در این پویش مالکان مهدهای کودک با بخشیدن کل یا بخشی از اجاره بها خود در این پویش شرکت می کنند .

ایزدپور ادامه داد: از مالکان ساختمان های مهدهای کودک نیز خواستاریم که بیش از پیش در این پویش مشارکت داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان  اظهار داشت:تلاش متولیان امر پویش همدلی  قابل تقدیر است و انشالله با حول و قوه الهی، همدلی، خرد جمعی و تعامل بیش از پیش در گذر از این بحران موفق و سربلند خواهیم بود.

کد خبر 15803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد