مشارکت بالای ۵۰ درصدی پویش همدلی در استان

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : شهرستان میامی با مشارکت ۱۰۰ درصدی در بخشش اجاره بها توسط صاحبان املاک مهدهای کودک در پویش مهر یکی از شهرستان های پیش رو در کشور است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان پویش همدلی بمنظور کمک به مهدهای کودک خسارت دیده در تعطیلی اجباری در روزهای کرونایی در استان سمنان اجرایی شد .
علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان :
پویش همدلی با همت سازمان بهزیستی کشور و کانون مهدهای کودک پیگیری اجرایی شده است  و هدف از آن کمک به مهدهای کودک خسارت دیده در تعطیلی اجباری در روزهای کرونایی است . در این پویش مالکان مهدهای کودک با بخشیدن کل یا بخشی از اجاره بها خود در این پویش شرکت می کنند .
ایشان در ادامه : با عنایت به ارائه خدمات نگهداری و مراقبتی به فرزندان در ۱۳۵ مهدهای کودک استان با جامعه آماری شش هزار نفر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مهدها کودک از ۴ اسفند ماه سال گذشته برخی از مهدهای کودک تحت نظارت در خصوص پرداخت هزینه اجاره بها با مشکل مواجه شده اند، در این راستا در جهت حمایت و جبران بخشی از خسارتهای مهد کودک های خسارت دیده  پویشی به همت خیرین به نام پویش همدلی راه اندازی شده است.
مشارکت بیش از ۵۰ درصدی در پویش همدلی در استان : 
مدیرکل بهزیستی استان : از بین ۱۳۵ مهد کودک استان ، تعداد۸۴ مهد کودک استیجاری هستند که تا به امروز  مالکان ۵۴ مهد کودک و حدود ۵۰ درصد ، قسمتی یا کل اجاره بهای خود را بخشیده اند  و در پویش همدلی شرکت کرده اند.
در این پویش تا به امروز شهرستان میامی از ۲۳ مهد کودک استجاری ۲۳مهد ، شاهرود از ۲۰ مهد کودک ۱۴ مهد ، سمنان از ۲۱ مهد کودک ۱۱ مهد ، دامغان از ۷ مهد کودک ۲ مهد ، گرمسار از ۶ مهد کودک ۳ مهد و آرادان از ۴ مهد کودک ۱ مهد در این پویش شرکت کرده اند .  
شهرستان میامی پیش رو در پویش همدلی در کشور :
علیرضا ایزدپور گفت : شهرستان میامی با دارا بودن ۲۳ مهد کودک و جامعه آماری حدود ۷۰۰ کودک در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد که با رایزنی های اداره کل و رئیس شهرستان جناب آقای جلالی کلیه مالکین مهدهای کودک اجاره بها خود را بخشیدن که این امر در کشور کم نظیر است . استان سمنان همیشه یکی از استان های پیش رو در امر خیرین بوده است و این عزیزان بازوان توانمند در تحقق اهداف و وظایف عالیه سازمان بهزیستی کشور هستند .

کد خبر 16137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد