به گزارش روابط عمومی بهزیستی شوط؛
در راستای سیاستهای حمایتی و اجتماعی سازمان بهزیستی و همزمان با هفته ملی کودک (۱۵ الی ۲۱ مهر)، جشنی با همکاری مشترک اداره بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز توانبخشی امید، برگزار گردید.
این برنامه شامل بخشهای متنوعی از جمله اجرای تئاتر عروسکی، قصهگوییهای خلاقانه و تعاملی توسط مربیان کانون، مسابقات گروهی متناسب با شرایط جسمی و ذهنی کودکان، و همچنین موسیقی شاد و پذیرایی بود.
در پایان مراسم نیز هدایای به تمامی کودکان شرکتکننده اهدا شد.
سهیلا قربان زاده،رئیس اداره بهزیستی در حاشیه این جشن ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه کانون پرورش فکری و مرکز توانبخشی امید، اظهار داشت: «رسالت اصلی ما، تنها ارائه خدمات درمانی و حمایتی نیست، بلکه ایجاد فرصتهای برابر برای حضور فعال این عزیزان در اجتماع و تضمین حق آنها برای تجربه شادی و نشاط است. این جشنها نشاندهنده توجه ویژه جامعه به نیازهای عاطفی و اجتماعی کودکان دارای شرایط خاص است.
همچنین حسنی اصل ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هدف از مشارکت در این برنامه را استفاده از ابزارهای هنری و فرهنگی برای ارتقاء مهارتهای ارتباطی و افزایش اعتماد به نفس این کودکان برشمرد و تأکید کرد: «کانون پرورش فکری آماده است تا با تمام ظرفیتهای خود، در جهت غنیسازی اوقات فراغت و شکوفایی استعدادهای پنهان این سرمایههای ارزشمند کشور گام بردارد.












نظر شما