نقش‌آفرینی بسیج در ارتقای حمایت اجتماعی

به مناسبت هفته بهزیستی و در راستای تحکیم تعامل میان نهادهای اجتماعی، سرهنگ احمد زارعی، رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی و سرهنگ رضوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی ، با حضور در اداره کل بهزیستی استان با مهدی برجی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که با هدف تبریک هفته بهزیستی و ارج نهادن به زحمات کارکنان این حوزه انجام شد، طرفین بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری‌های مشترک در زمینه حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر، ارتقای کیفی خدمات اجتماعی و ترویج فرهنگ جهادی در میان کارکنان تأکید کردند.

سرهنگ زارعی ضمن اشاره به نقش برجسته بهزیستی در توانمندسازی خانواده‌ها و اقشار خاص جامعه، بر آمادگی بسیج ادارات و کارمندان برای مشارکت در طرح‌های حمایتی و اجرای برنامه‌های مشترک اجتماعی و فرهنگی با هدف حل مسائل و مشکلات گروه‌های هدف تأکید کرد.

همچنین مهدی برجی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز با بیان اهمیت توسعه تعاملات بین‌بخشی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در تحقق اهداف سازمانی و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی تأکید نمود.

در پایان این دیدار، طرفین بر استمرار نشست‌ها و تعریف پروژه‌های مشترک برای گسترش فعالیت‌های اجتماعی و تسهیل ارائه خدمات به محرومان و آسیب‌دیدگان اجتماعی توافق کردند.

نقش‌آفرینی بسیج در ارتقای حمایت اجتماعی

کد خبر 143889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد