سرهنگ زارعی ضمن اشاره به نقش برجسته بهزیستی در توانمندسازی خانوادهها و اقشار خاص جامعه، بر آمادگی بسیج ادارات و کارمندان برای مشارکت در طرحهای حمایتی و اجرای برنامههای مشترک اجتماعی و فرهنگی با هدف حل مسائل و مشکلات گروههای هدف تأکید کرد.
همچنین مهدی برجی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز با بیان اهمیت توسعه تعاملات بینبخشی، بر ضرورت استفاده از ظرفیتهای بسیج در تحقق اهداف سازمانی و ارتقای کیفیت خدمترسانی به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی تأکید نمود.
در پایان این دیدار، طرفین بر استمرار نشستها و تعریف پروژههای مشترک برای گسترش فعالیتهای اجتماعی و تسهیل ارائه خدمات به محرومان و آسیبدیدگان اجتماعی توافق کردند.













نظر شما