گفت‌وگوی بی‌واسطه با جامعه هدف در چهارشنبه های ملاقات‌ مردمی

در راستای تحقق سیاست‌های مردم‌مدارانه و ارتقاء سطح پاسخگویی اداری، رسول بابایان مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین ، رئیس اداره پذیرش و جمعی از کارشناسان تخصصی با حضور در محل میز خدمت، به‌صورت مستقیم با مراجعین و جامعه هدف سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی؛
در این برنامه که در قالب طرح «چهارشنبه‌های ملاقات مردمی» برگزار شد، بابایان ضمن استماع دقیق مشکلات، درخواست‌ها و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی مراجعین ، با نگاهی کارشناسانه و مسئولانه به بررسی هر یک از موضوعات پرداخت. وی پس از بررسی‌های اولیه، دستورات لازم را جهت رسیدگی قانونی و سریع به معاونت‌های تخصصی ذی‌ربط صادر کرد.
بابایان با تأکید بر اهمیت ارتباط بی‌واسطه بین مردم و مدیران گفت: «میز خدمت فرصتی مغتنم برای شنیدن صدای جامعه هدف و افزایش اعتماد عمومی است. حضور میدانی و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم ، ما را در درک بهتر مسائل و ارائه راه‌حل‌های عملیاتی یاری می‌کند.»
این نشست صمیمی و پرمحتوا ، همزمان در سراسر استان و توسط رؤسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز برگزار گردید تا روند تعامل و ارتباط دوسویه در سطح گسترده‌تری تحقق یابد.
برنامه «چهارشنبه‌های ملاقات مردمی» به‌عنوان یکی از رویکردهای مؤثر در پاسخگویی ، شفافیت اداری و کرامت انسانی، با استقبال گسترده جامعه هدف و تأکید بر ادامه‌دار بودن آن، مسیر جدیدی از حکمرانی مبتنی بر مشارکت و همدلی را در بهزیستی استان ترسیم کرده است.

گفت‌وگوی بی‌واسطه با جامعه هدف در چهارشنبه های ملاقات‌ مردمی

گفت‌وگوی بی‌واسطه با جامعه هدف در چهارشنبه های ملاقات‌ مردمی

گفت‌وگوی بی‌واسطه با جامعه هدف در چهارشنبه های ملاقات‌ مردمی

گفت‌وگوی بی‌واسطه با جامعه هدف در چهارشنبه های ملاقات‌ مردمی

کد خبر 139956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد