به گزارش روابطعمومی اداره کل بهزیستی آذربایجانغربی؛
در این برنامه که در قالب طرح «چهارشنبههای ملاقات مردمی» برگزار شد، بابایان ضمن استماع دقیق مشکلات، درخواستها و دغدغههای مطرحشده از سوی مراجعین ، با نگاهی کارشناسانه و مسئولانه به بررسی هر یک از موضوعات پرداخت. وی پس از بررسیهای اولیه، دستورات لازم را جهت رسیدگی قانونی و سریع به معاونتهای تخصصی ذیربط صادر کرد.
بابایان با تأکید بر اهمیت ارتباط بیواسطه بین مردم و مدیران گفت: «میز خدمت فرصتی مغتنم برای شنیدن صدای جامعه هدف و افزایش اعتماد عمومی است. حضور میدانی و گفتوگوی چهرهبهچهره با مردم ، ما را در درک بهتر مسائل و ارائه راهحلهای عملیاتی یاری میکند.»
این نشست صمیمی و پرمحتوا ، همزمان در سراسر استان و توسط رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانها نیز برگزار گردید تا روند تعامل و ارتباط دوسویه در سطح گستردهتری تحقق یابد.
برنامه «چهارشنبههای ملاقات مردمی» بهعنوان یکی از رویکردهای مؤثر در پاسخگویی ، شفافیت اداری و کرامت انسانی، با استقبال گسترده جامعه هدف و تأکید بر ادامهدار بودن آن، مسیر جدیدی از حکمرانی مبتنی بر مشارکت و همدلی را در بهزیستی استان ترسیم کرده است.

در راستای تحقق سیاستهای مردممدارانه و ارتقاء سطح پاسخگویی اداری، رسول بابایان مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاونین ، رئیس اداره پذیرش و جمعی از کارشناسان تخصصی با حضور در محل میز خدمت، بهصورت مستقیم با مراجعین و جامعه هدف سازمان دیدار و گفتوگو کرد.
کد خبر 139956
نظر شما