تمامی اقدامات بهزیستی بر پایه شایسته سالاری بنا خواهد شد

مدیر کل بهزیستی مازندران شایسته سالاری را اساسی ترین الویت کاری در بهزیستی عنوان کرد و متذکر شد: نیروی انسانی باید تحت لوای چتر حمایتی مدیران استانی و سازمانی در بستری امن عملکرد خود و سازمان را اعتلا ببخشند.


مراسم تکریم دکتر باقری و معارفه دکتر فرزاد گوهردهی بعنوان مدیر کل بهزیستی استان مازندران با حضور دکتر کاظم نظم ده مشاور رییس و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و دکتر مجید رضازاده معاون امور توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، دکتر حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و جمع کثیری از مدیران استانی در سالن شهید صبوری اداره کل بهزیستی استان مازندران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران  دکتر گوهردهی با درود بر روح پرفتوح امام راحل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا  ،حفظ کرامت انسانی و لزوم تبیین گفتمانی صحیح را دو رکن اساسی برای دستیابی به عدالت اجتماعی دانست و گفت: برای دستیابی به الگوی  ایده ال از جامعه مدنی نیازمند  آمادگی ذهنی مردم و تبیین اهمیت موضوع،  سیاست گذاری درست بر پایه نظارت، تشخیص ، هدفگذاری و بانک اطلاعاتی جامع و همچنین همراهی تمامی دستگاه های دولتی میباشیم.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران پیشگیری و توانمندسازی را سرلوحه اقدامات بهزیستی دانست و خاطرنشان کرد: ضروریست تا در فاز عملیاتی، سیاستگزاریها و برنامه ریزی ها را به سمت اقدامات پیشگیرانه سوق دهیم تا در مسیر توانمند سازی و اقتدار افزایی گروه های هدف و افزایش نشاط اجتماعی قرار بگیریم.

گوهردهی تغییر نگرش نسبت به کرامت انسانی را یکی از مهمترین رویکرد های بهزیستی عنوان و تصریح کرد: بر همین اساس به روز رسانی فعالیت ها در بهزیستی ضرورت میابد و تمامی اقدامات بر حفظ کرامت جامعه هدف پایه گذاری میشود.
وی خواستار برنامه ریزی صحیح جهت افزایش تاب آوری جامعه هدف نسبت به تمامی تکانه های اجتماعی شد و اذعان کرد: تقویت حس مطالبه گری در مردم و جامعه هدف ، استفاده درست از ظرفیت عظیم مردمی و بخش خصوصی برای افزایش مشارکت در فعالیت ها،  منجر به توسعه برنامه های پیش رو خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه به دلیل بهره مندی بهزیستی از نیروی انسانی کارآمد این مسئولیت را پذیرفتم خاطرنشان کرد: منابع انسانی موجود در بهزیستی کارآمد، متخصص، توانمند و فداکار هستند که شایسته است تا با ایجاد ارامش و امنیت روانی و توجه به بهداشت محیط کار شرایط بهره مندی از حداکثر توان آنها مهیا شود.
وی شایسته سالاری را اساسی ترین الویت کاری در بهزیستی عنوان کرد و متذکر شد: نیروی انسانی باید تحت لوای چتر حمایتی مدیران استانی و سازمانی در بستری امن عملکرد خود و سازمان  را اعتلا ببخشند.
گوهردهی شرکای اجتماعی بهزیستی مازندران را از سرمایه های علمی و اجتماعی کشور دانست و گفت: انچه ملاک ارزش فعالیتها در بهزیستی محسوب میشود، شفافیت  در عملکرد، پاکدستی، عدالت محوری  و صداقت است.
مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه بهزیستی سازمانی اجتماعی و تخصصی فارغ از سلایق سیاسی است، افزود: وضعیت موجود در بهزیستی حاصل تلاش همه مدیران از شهید صبوری تا دکتر باقری است که منشا اثرات خیر برای سازمان و استان بودند و امیدوارم با عملکردی شایسته، امانتدار خوبی برای جامعه هدف در این جایگاه باشم.

کد خبر 13221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد