اختصاص 160 میلیون تومان اعتبار برای مسکن مددجویان بهزیستی اسلام آبادغرب

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در شهرستان اسلام آبادغرب پروژه 118 واحدی مسکن مددجویان بهزیستی وجود دارد که تاکنون 64 واحد از آن تکمیل و به مددجویان واگذار شده و 54 واحد نیمه کاره باقی مانده که بهزیستی به دلیل عدم سهم آورده مددجویان ۳۰۰ میلیون تومان بدهکار است که قرار است از طرف سازمان بهزیستی و کمک خیرین 160 میلیون تومان برای رفع مشکلات مسکن مددجویان تخصیص یابد و مابقی نیز در حال رایزنی با استاندار و دیگر مسئولان برای رفع مشکل هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه معاونین و اعضای شورای اداری با حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب دیدار کردند.

 دکتر رضوان مدنی در این دیدار عنوان کرد:بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی وظایف سنگینی بر عهده دارد و افراد از بدو تولد تا سالمندی از خدمات این سازمان می توانند بهره مند شوند.
 
وی افزود: بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به آسیب های اجتماعی در جامعه است و در این راستا با تشکیل مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن 123 آسیب‌های اجتماعی رصد می شود.
 
به گفته این مسئول، اشتغال و مسکن دو مشکل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان است که در زمینه رفع مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان کمک تخصیص پیدا کرده که به زودی به حساب این افراد واریز خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان اسلام آبادغرب پروژه 118 واحدی مسکن مددجویان بهزیستی وجود دارد که تاکنون 64 واحد از آن تکمیل و به مددجویان واگذار شده و 54 واحد نیمه کاره باقی مانده که بهزیستی به دلیل عدم سهم آورده مددجویان ۳۰۰ میلیون تومان بدهکار است که قرار است از طرف سازمان بهزیستی و کمک خیرین 160 میلیون تومان برای رفع مشکلات مسکن مددجویان تخصیص یابد و مابقی نیز در حال رایزنی با استاندار و دیگر مسئولان برای رفع مشکل هستیم.
 

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب در این دیدار گفت: بهزیستی در معنای خاص خود یعنی بهتر زیستن را به افراد جامعه می آموزد و جامعه هدف این سازمان اقشار محروم و آسیب پذیر بوده که در معرض خطر هستند.
 
به گفته وی،بهزیستی جایگاهی امن و مطمئن برای افراد ناتوان از نظر جسمی، روحی، روانی و غیره است و این سازمان تاکنون خدمات خوبی بعد از انقلاب برای مددجویان تحت حمایت خود داشته است
 و ضرورت دارد از سوی بهزیستی موضوع مسکن مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب بررسی و حل و فصل شود و همچنین کمک های موردی بلاعوض نیز برای مددجویان این شهرستان از طرف بهزیستی برای رفع نیازهای آنها در نظر گرفته شود.

دکتر رضوان مدنی همچنین با همراهی اعضای شورای اداری بهزیستی  در ادامه سفر خود به اسلام آبادغرب با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مشکلات مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از مددجویان نیز به صورت چهره به چهره با مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار اسلام آبادغرب برای طرح مشکلات خود دیدار کردند.

تععت


 
جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب بیان داشت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در اسلام آبادغرب همراه بهزیستی خواهیم بود و یکی از مراکزی که تاکنون در زمینه کاهش آسیب خدمات مطلوبی داشته است سرپناه شبانه بهزیستی است.
 
دکتر رضوان مدنی نیز تصریح کرد: 11 درصد پرونده مددجویان بهزیستی استان متعلق به مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب است و برای رفع مشکلات خصوصا آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری و تعامل با دستگاه ها و خیرین هستیم.

کد خبر 1199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد