برگزاری جلسه هماهنگی اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان دراستان

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان از جذب ۶۵ نفر از توانیابان تحت پوشش در اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه هماهنگی اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت با حضور مدیرکل، معاونین امور توانبخشی و پشتیبانی ومنابع انسانی و سایر کارشناسان برگزار گردید.

در این نشست حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان ضمن اشاره به برگزاری اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در کشور و استان گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷خرداد ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری ۶۵ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: این اتفاق بسیار نو و جدید که برای اولین بار در سطح کشور در حال انجام می باشد فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا عزیزان معلول با تقویت و بروز استعداد ها و توانمندی های خود بتوانند با اشتغال در دستگاههای اجرایی قابلیت های خود را با منصه ظهور برسانند.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود وی گفت: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی ۹۰ شغل در ۴۵ دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت نموده و به  رقابت می پردازند.

وی یادآور شد: تعداد ۴۳۲۶ نفر از توانیابان در اولین آزمون استخدامی اختصاصی به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای  اداری در دستگاههای اجرایی جذب و بصورت رسمی فعالیت خودشان را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است در استان اردبیل هم با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری بهتر و سالم آزمون با همراهی منشی های یاریگر ویژه توانیابان دارای معلولیت شنوایی و بینایی و سایر موارد اندیشیده شده است تا این آزمون های به بهترین صورت برگزار گردد.

کد خبر 108560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد