جلسه هم اندیشی مراکز مثبت زندگی  با حضور علیرضا طاهری زاده مدیر کل  بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان گلستان چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه هم اندیشی مسولین مراکز مثبت با مدیر کل بهزیستی ، اصغر رنجی مشاور اجرایی و غلامرضا گل فیروزی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در ابتدا جلسه دکتر طاهری زاده ضمن خوش آمد گویی و تبریک دهه کرامت گفت: اولویت ما جامعه هدف ما هستند و پیگیری شرایط و وضعیت ولی نعمتان ، احترام و حفظ َمقام مددجویان ما باید سرلوحه کار ما و مراکز مثبت باشد، ایشان ادامه داد،مشکلاتی برای فعالیت مراکز مثبت هست و براین مسایل واقفیم و حقوقی بر عهده ماست که باید انجام شود مراکز هم یک سری تکالیف برعهده دارند که بایستی انجام دهند و منافع سازمان را باید در نظر بگیرید. ولیکن آنچه انتظار است توجه به ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی سازمان است که الزام به انجام آن هستیم و هدف ما تقویت مراکز مثبت است.

جلسه هم اندیشی مراکز مثبت زندگی  با حضور علیرضا طاهری زاده مدیر کل  بهزیستی استان برگزار شد.


در ادامه صاحبان امتیاز در مورد مسائل و مشکلات مطالبی بیان نمودند و خواستار همراهی و پیگیری رفع مشکلات شدند.،مراکز خدمات بهزیستی ( مثبت زندگی ) مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان و در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه خدمات می نمایند.

کد خبر 108111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد