دشتی| جلسه هم اندیشی رئیس بهزیستی شهرستان دشتی با بخشدار بخش شنبه و طسوج

مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی در نشست با بخشدار بخش شنبه و طسوج از همکاری بخشدار، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خدمت به جامعه هدف عزیز و شریف بهزیستی تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان دشتی، در این نشست مراد زارع رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: با توجه به همراهی و همدلی که در بین مسئولین در سطح شهرستان وجود دارد و این ارتباطات بین بخشی باعث ایجاد هم افزایی در خدمت به مردم به خصوص جامعه هدف بهزیستی گردیده است و و در نتیجه باعث افزایش رضایت مندی این عزیزان گردیده است.

زارع بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ خدمات ارزشمندی در بخش شنبه و طسوج در زمینه، مسکن، اشتغال، توزیع وسایل کمک توانبخشی پیشگیری از معلولیت ها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارگاه های مهارت های زندگی، طرح مانا، طرح مشارکت های اجتماعی زنان، طرح پازک، گروه های همیار، توزیع نوشت افزار، توزیع بسته های معیشتی، خدمات توانبخشی مبتنی برجامعه، کمک هزینه های بلاعوض اشتغال روستایی و ... انجام گردیده است.

زارع ادامه داد: مناسب سازی محیط های شهری و روستایی جهت دسترسی افراد دارای معلولیت به خدمات جامعه از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و ان‌شاءالله تاکید گردد تمامی طرح های عمرانی و تمام ساختمان های اداری، تفریحی، تجاری، آموزشی، درمانی، بوستان ها و ... پیوست مناسب سازی برابر با استانداردهای ابلاغی رعایت گردد.

مجتبی شهنیایی بخشدار بخش شنبه و طسوج ضمن تشکر از اقدامات بهزیستی در سطح بخش، بر توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی به ویژه در حوزه مسکن و اشتغال تاکید کرد.

شهنیایی ادامه داد: مسئولیت فرصت کوتاهی است که باید در راستای خدمت به مردم به ویژه معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نهایت استفاده را از آن برد و در این مسیر از تمام ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 107680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد