شهرستان همدان | تقدیر بمناسبت هفته هلال احمر در شهرستان

مدیر بهزیستی شهرستان همدان بهمراه کارشناسان بمناسبت هفته هلال احمر در مرکز هلال احمر همدان حضور یافته و جلسه مشترکی برگزار نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای این دیدار نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان ضمن عرض تبریک هفته هلال احمر گفت: بخشی از خدماتی که در مرکز هلال احمر ارائه می‌شود همسو با بهزیستی  می باشد خصوصا در بخش ارتوپدی فنی که از طرف بهزیستی معرفی شده و معمولاً مراجعین رضایت کامل دارند .

نوروزی افزود: در بحث کمک هزینه درمان نیز هلال احمر همکاری خوبی با جامعه هدف بهزیستی دارد که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم که بیش از پیش در این حوزه با مددجویان بهزیستی مساعدت شود چون یکی از دغدغه های جامعه هدف موضوع دارو و درمان می باشد.

در ادامه دیدار مطلبی رییس هلال احمر شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان بهزیستی گفت: به نوعی همکاران بهزیستی نیز عضوی از داوطلبان هلال احمر هستند چرا که در کارهای عام المنفعه همکار ما هستند و همکاری بسیار خوبی هم با هلال احمر دارند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر که توسط بهزیستی شهرستان همدان تهیه شده بود از زحمات مدیریت و پرسنل جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

کد خبر 107560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد