مهمترین وظایف مشاوران، پیشگیری از بروز مشکلات و آسیب‌ها

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با اشاره به اینکه مهمترین وظایف مشاوران، پیشگیری از بروز مشکلات و آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی و کاهش آنها ‌است گفت: یکی از خدمات ارزشمند مشاوران، استحکام بخشی به کانون خانواده‌ها و روابط خانوادگی و پایان دادن به اختلافات آنها است.

محمد علی" الله دادی" در کارگاه آموزشی مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس بیان داشت: با هدف بهره گیری از ظرفیت دیگر دستگاه ها در دانش افزایی کارکنان در ارزیابی های کیفی صورت گرفته، مشخص شد که کارگاه های آموزشی ویژه مشاوران به صورت تخصصی و مستمر در جدول برنامه ریزی فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.
 
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با تأکید بر بالا بردن و به روز شدن دانش و آگاهی مشاوران گفت: با تحلیل شرایط و موقعیت های مختلف و همچنین تبیین نقش مردم و تقسیم وظایفی که سازمان ها و شهروندان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بر عهده دارند می توانیم نقش خود را در حوزه مشاوره و مددکاری اجتماعی پلیس به خوبی ایفا کنیم.
 
وی در ادامه نقش مشاوره را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین پیشگیری از بروز مشکلات روانی، رفتاری، تربیتی و افزایش سطح سلامت و بهداشت روان بسیار مهم قلمداد کرد و اظهار داشت: یکی از خدمات ارزشمند مشاوران، استحکام بخشی به کانون خانواده‌ها و روابط خانوادگی و پایان دادن به اختلافات آنها است.
 
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی استان افزود: مهمترین وظایف مشاوران، پیشگیری از بروز مشکلات و آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی و کاهش آنها ‌است .

کد خبر 106834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد