دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان افزود: در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستها ی مردمی پاسخ میدهیم
دکتر حسین آبادی بیان داشت : تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواست ها و با توجه به اولویت درخواستهای رسیده توسط تیم تخصصی بهزیستی بررسی و جواب داده می شود
وی اظهار نمود : رسیدگی به مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری بهزیستی است
این مقام مسئول افزود: عمده درخواست های تماس گیرندگان در خصوص کمک های مالی، مسکن، اشتغال و لوازم کمک توانبخشی، کمک هزینه پرستاری و... بود که برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم صادرگردید
نظر شما