حضورمدیر کل بهزیستی استان و رییس اداره پذیرش درمرکز ارتباطات مردمی استانداری و پاسخگویی درسامانه 111سامداستانداری مرکزی

دکتر حسین آبادی مدیرکل استان و صفایی رییس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف استان به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها ی مردمی پاسخ دادند

دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان افزود: در ادامه روند پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد، به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها ی مردمی پاسخ میدهیم                            

دکتر حسین آبادی بیان داشت : تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد توسط اپراتورها درسیستم ثبت شده و بر اساس نوع درخواست ها و با توجه به اولویت درخواستهای رسیده توسط تیم تخصصی بهزیستی  بررسی و جواب داده می شود

 وی اظهار نمود : رسیدگی به مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی، تسریع در رسیدگی به امور مذکور و تعامل آسان با مردم از اهداف کاری بهزیستی است

 این مقام مسئول افزود:   عمده درخواست های تماس گیرندگان در خصوص کمک های مالی، مسکن، اشتغال و لوازم کمک توانبخشی، کمک هزینه پرستاری و... بود که  برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم  صادرگردید

کد خبر 106824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد