خانواده های نیازمند چشم انتظار یاری خیرین در عید سعید فطر هستند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آمادگی پایگاه های بهزیستی برای جمع آوری زکات فطره همزمان با روز عید فطر خبر داد و گفت: خانواده های نیازمند چشم انتظار زکات فطره مومنین روزه داردر عید سعید فطر هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو افزود :  ۲۶ پایگاه بهزیستی  و ۱۱ موسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند با استقرار صندوق نسبت به دریافت فطریه اعلام آمادگی کرده و در سطح استان مستقر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه۸۴ صندوق مشترک با کمیته امداد و با محوریت شورای زکات استان زنجان برای جمع‌آوری زکات فطره مومنین روزه دار در استان زنجان مستقر خواهند شد،تصریح کرد: مبلغ فطریه جمع آوری شده هر شهرستان به منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان  هزینه خواهد شد. 

این مقام مسئول. تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده جهت ایجاد مسکن، تعمیر و تجهیز منازل، اشتغال و درمان، تسهیل ازدواج و تأمین جهیزیه معلولان و مددجویان نیازمند و تهیه مواد غذایی خانواده‌های نیازمند هزینه می شود.

خدابنده لو با بیان اینکه سال قبل بیش از یک میلیارد تومان زکات  فطره جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد، اظهار کرد : جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی نقش بسزایی داردو کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان ،سالمندان ،ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع می شود.

مدیرکل بهزیستی یادآور شد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در زمینه  جذب زکات فطره بصورت الکترونیکی مردم مومن و خیر استان می توانند زکات خود را علاوه بر روش‌ حضوری، ازطریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ واریز نمایند.

کد خبر 105607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد