ضیافت افطاری فرزندان بهزیستی البرز در کنار نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج برگزار شد

شامگاه روز ۱۹فروردین ماه همزمان با روز ۲۷ ماه مبارک رمضان،با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان کرج ،وجیهه محمدی فلاح مدیر کل بهزیستی ،حسن مددی دادستان استان ،رضا فرخ نژاد مدیرکل صداوسیمای البرز ، معاونین بهزیستی و رئیس بهزیستی کرج ضیافت افطاری ساده ،ویژه نوگلان روزه اولی تحت پوشش بهزیستی و فرزندان مستقل بهزیستی درمحل حسینیه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛از آنجا که یکی از فلسفه ها و حکمتهای ماه مبارک رمضان و روزه ماه رمضان همدردی با نیازمندان و یکی از افکار مترقّی اسلام توجه ویژه به اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه است این ماه فرصت بسیار خوبی برای همدردی و مواسات همه آحاد جامعه با افراد و اقشار نیازمند جامعه است.

از این رو اداره کل بهزیستی استان البرز طی مراسمی ضیافت افطاری را ویژه فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست روزه اولی مقیم مراکز نگهداری و همچنین ویژه فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل به همراه خانواده هایشان، در قالب طرح افطاری خانوادگی برگزار نمود.

در این مراسم که در فضایی آکنده از نشاط و شوقِ آغاز دوران بندگی برگزار شد، نونهالان و نوجوانان و جوانان مؤمن، نماز مغرب و عشاء را به امامت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز اقامه کردند و پس از صرف افطاری تعدادی از دختران و پسران در فضایی صمیمانه با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفتگو کردند و مورد تفقد ایشان قرار گرفتند.

گفتنی است در پایان این مراسم معنوی فرزندان بهزیستی عیدی و هدایای نقدی و کادوهای خود را از دستان نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز دریافت نمودند.

شایان ذکر است قرائت قران، اجرای اذان و مکبّری توسط فرزندان روزه اولی و اجرای سرودهای حماسی و مذهبی توسط این کودکان از بخش‌های جالب توجه این آئین بود.

کد خبر 105523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد