مقیمان مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین مرکز رهایی نمین در آخرین شبهای ماه مبارک رمضان میهمان مجمع خیرین استان اردبیل بودند

به گزارش روابط عمومی، مراسم افطاری مقیمان مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین رهایی نمین به میزبانی مجمع خیرین استان اردبیل برگزار شد.

در این ضیافت شاهی دادستان شهرستان نمین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنین روزه دار استان و شهرستان در ماه عبادت و بندگی و قدردانی از تلاشهای تمامی دست اندرکاران مجموعه بهزیستی و شرکای اجتماعی این سازمان در جمع معتادین مرکز رهایی نمین گفت: همه ما در انسانیت برابریم و باید امیدمان را از دست ندهیم و با توکل بر پروردگار متعال بر تمامی مشکلات وگرفتاریها غلبه کنیم.

دادستان شهرستان نمین ضمن ارج نهادن به تمامی خدمات و فعالیتهای مجموعه بهزیستی  که در خدمت ولی نعتمان خود با جان و دل تلاش می نمایند اظهار داشت: اگر بتوانیم حتی یک نفر از گرفتارشدگان در دام اعتیاد را با پاکی کامل به آغوش جامعه و خانواده بازگردانیم یقیناً توفیق االهی شامل حال خدمتگذاران نظام خواهد شد.

 شاهی اضافه کرد: امید و انگیزه دهی و رهایی از ظلمات اعتیاد آرزوی دیرینه تمامی مسئولان بوده و هست بنابراین برای تحقق این خواسته بهتر است از ظرفیت تمامی دستگاههای اجرایی خصوصاً خیرین و معتمدین شهر بهره ببریم  تا شاهد جامعه ای عاری از اعتیاد باشیم.

پرویز پروین معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان هم گفت؛ در ادامه برنامه های اطعام و افطار کمپ ها (مراکز اقامتی معتادین) امشب بیش از ۵۰ نفر از مقیمان مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادین رهایی نمین در  داخل مرکز میهمان مجمع خیرین استان اردبیل بودند.

پروین افزود؛ در این مراسم معنوی که اعضای مجمع خیرین استان اردبیل، مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، دادستان عمومی و انقلاب نمین رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان نمین، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر نمین و سایر خیرین شهرستان نمین حضور داشتند بعد از افطار برنامه های مداحی  و فرهنگی اجرا شد.

کد خبر 105440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد