جلسه هماهنگی برگزاری بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

جلسه توجیهی و هماهنگی برگزاری بازی های بومی محلی بهزیستی شهرستان شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور روسای بهزیستی ، اداره ورزش و جوانان ، هیئت بازی های بومی محلی شهرستان شاهین دژ و کارشناسان و کارکنان مربوطه و همچنین مسئولین فنی مراکز توانبخشی روزانه و مجریان برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه جلسه توجیهی و هماهنگی برگزاری بازی های بومی محلی در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد . 

مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تسلیت بمناسبت ایام شهادت امام علی (ع) گفت : بهزیستی شاهین دژ سال گذشته با همکاری اداره ورزش و جوانان توانست یکی از شهرستان های موفق در برگزاری بازی های بومی محلی در سطح استان باشد .

وی افزود ؛ تیم شاهین دژ در سال گذشته ۴ نفر از توانخواهان خود را به مسابقات کشوری اعزام کرد که برای عملکرد بهزیستی شهرستان بی نظیر بود .

علی ایمانی ریاست اداره ورزش و جوانان شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان جلسه مذکور گفت : اداره ورزش و جوانان همچون سال گذشته با تمام نیرو و توان در اختیار توانخواهان تحت پوشش بهزیستی خواهد بود .

ایشان خاطر نشان کردند ؛ کلیه سالن های ورزشی با تمامی امکانات و همچنین با مناسب سازی لازم در اختیار جامعه هدف بهزیستی می باشد در سانس های صبح می‌توانند از مکان های ورزشی بصورت رایگان استفاده نمایند .

اکبریان کارشناس توانبخشی مبتنی بر جامعه بهزیستی شاهین دژ نیز ضمن تقدیر از زحمات کلیه عوامل اجرای بازی ها گفت: براساس حضور در جشنواره بازی های بومی محلی با تیم استان آذربایجان غربی و کسب تجربه و اشراف بر آیین نامه های داوری و برگزاری بازی ها ، امسال بهزیستی شاهین دژ مسابقات را با تجهیزات به روز و داوری حرفه ای برگزار می نماید .

گفتنی است در اختتامیه جلسه از ریاست اداره ورزش و جوانان و کارکنان همکار آن اداره از طرف ریاست بهزیستی شاهین دژ با اهداء لوح تقدیر در جهت همکاری با توانخواهان قدردانی شد .

جلسه هماهنگی برگزاری بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

کد خبر 105227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد