برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور جامعه هدف بهزیستی در بوشهر

به مناسبت میلاد با برکت امام حسن مجتبی (ع) و در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان، مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست، معاونین بهزیستی استان، سید عباس موسوی نژاد مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر، سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، مدال آوران رشته های مختلف قرآنی، خیرین نیکوکار، ورزشکاران مدال آور در رشته های های پارا آسیایی، هنرمندان جامعه هدف در مسجد فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در ابتدای این آیین معنوی دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات عبادات در ماه رمضان گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم از فیوضات ماه پربرکت بر سفره الهی بهره کافی را ببریم.

دکتر عزیزنژاد به خصوصیات کریم اهل بیت (ع) اشاره کرد و افزود: مهمترین خصوصیات اخلاقی امام حسن (ع) و سجایای رفتاری ایشان مهربانی و مهرورزی با فقرا و کودکان، ایثار، گذشت، بخشندگی، صبر و شکیبایی در سختی ها بود و امیدوارییم ما مسئولین با تاسی و الگو از این عزیزان بتوانیم سهم بسزایی در خدمت به مردم و محرومین، قدمهای ارزنده ای را برداریم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین نیکوکار خیراندیش و همکاری خوب این عزیزان گفت: توانستیم قدمهای موثری را در شکوفایی و توانمند سازی جامعه هدف برداریم.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر به توانمندی های معلولان در عرصه های ملی و بین المللی و همچنین میادین ورزشی اشاره کرد و گفت: این گرامیان بارها ثابت کردند که اگر بخواهند می توانند کارهای بزرگ و ارزنده ای انجام دهند و امروزه شاهد هستیم که پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران بارها توسط عزیزان توانمند به اهتزاز در آمده است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از مدال آوران رشته های مختلف قرآنی، خیرین نیکوکار، ورزشکاران موفق جامعه هدف، هنرمندان، با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری و سرپرست بهزیستی استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است در این مراسم قرائت یک جزء از قرآن مجید، اجرای سرود و صرف افطار پس از نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه معنوی بود.

کد خبر 104868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد