بازدید استاندار اصفهان از مجموعه‌های نگهداری کودکان کار، زنان بی سرپرست و مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین

استاندار اصفهان چهارم فروردین ماه با حضور در برخی مجموعه‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی استان، از نحوه خدمت‌رسانی در این مجموعه‌ها بازدید کرد.

   به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، شنبه چهارم فروردین ماه در جریان بازدید از مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین بهزیستی اصفهان، گفت: فرصتی ایجاد شد تا با همراهی مدیرکل بهزیستی استان از مجموعه‌ نگهداری کودکان کار، زنان بی سرپرست و مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین بازدید کنیم.

وی ادامه داد: کیفیت خدماتی که در این مجموعه‌ها ارائه می‌شود به لحاظ منابع انسانی، مطلوب است و افراد توانمندی در این مجموعه‌ها مشغول به فعالیت هستند که جای قدردانی دارد.

مرتضوی تنوع خدمات ارائه شده در این مراکز را نیز مطلوب دانست و اظهار کرد: این مجموعه‌ها بر یکی از معضلات کشور تمرکز دارند و جای خرسندی است که مراکزی به این مسائل ورود کردند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: ولیکن کمبود منابع انسانی در خدمت‌رسانی نیز مشهود است و در این خصوص بایستی بازنگری صورت بگیرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مکان این مجموعه‌ها نیز نیازمند تقویت است و باید با شرایط گروه مخاطب متناسب سازی شود.

وی متذکر شد: معرفی این نوع خدمات در جامعه خیرین استان می‌تواند گره گشا باشد.

استاندار اصفهان گفت: از طرفی ضروری است رویکرد حمایتی دولت به سمت این مجموعه‌ها معطوف شود تا شاهد خدمت‌رسانی شایسته ای به جامعه مخاطب باشیم.

کد خبر 104716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد