ادای احترام سرپرست بهزیستی استان بوشهر به دو خانواده شهید

به مناسبت گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا، با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر از خانواده شهیدان میگلی نژاد و شهیده حیاتی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدارها دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن ادای احترام به مادران شهدا و خانواده های صبورشان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موضوعی است که باید در جامعه نهادینه شود و هدف از آن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و حرمت داری از خانواده‌های معزز شهیدان است که این یک وظیفه مهم محسوب می‌شود

وی روز شهید را یک حرکت فرهنگی در راستای اقدام عملی و ارزشمند در ارتباط با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین استفاده از این ظرفیت برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان راه حق دانست.  

همچنین در این دیدار دو خانواده شهید میگلی نژاد و شهیده حیاتی به بیان خاطرات فرزندانشان دردوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

لازم به ذکر است  شهیده رقیه حیاتی در دوم فروردین سال ۱۳۶۴ به دنبال بمباران هوایی رژیم بعثی در حالی‌که فقط ۸ سال داشت در شهر بوشهر و شهید میگلی نژاد در منطقه عملیاتی شوش در سال 1360 به درجه رفیع شهادت رسیدند.

کد خبر 104165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد