سروآباد/ سرکشی اداره بهزیستی از خانواده معظم شهدا

در راستای تجلی به آرمانهای امام و انقلاب و تجلیل از خانواده معظم شهدا، اداره بهزیستی شهرستان سروآباد همراه با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ،از چندین خانواده شهدا و ایثار در شهر سروآباد،سرکشی و عیادت کردند.

در این بازدید ابتدا رییس اداره امور ایثارگران،ضمن ادای احترام به خانواده معظم شهدا به بیان اهمیت شهدا در فرهنگ اسلامی پرداخت و اذعان کرد؛تمام آسایش و آرامش کشور مرهون و مدیون خون پاک شهدا است و دولت و ملت باید خدمتگزار واقعی این خانواده ها باشد و راه و یاد آن عزیزان آسمانی را ادامه دهند.

در ادامه،سلیمانی مدیر اداره بهزیستی شهرستان سروآباد،ضمن ارادت به خانواده های معظم شهدا و تشکر از مجموعه بنیاد شهید سروآباد،به بیان سخنانی در راستای جانفشانی های شهدای اسلام و انقلاب پرداخت و خدمتگزاری به خانواده شهدا را که خود صاحبان و والیان کشور هستند،جزو افتخارات و مباهات دانست و گفت؛اداره بهزیستی شهرستان سروآباد،آمادگی همه جانبه خود را در تمامی زمینه ها و تعامل با بنیاد شهید،اعلام می کند.

در پایان،پس از ملاقات حضوری با خانواده‌های معظم شهدا و شنیدن درد دلها و بیانات آنها،از طرف اداره بهزیستی با اهدای سبد معیشتی از آن عزیزان تجلیل و قدردانی گردید.

سروآباد/ سرکشی اداره بهزیستی از خانواده معظم شهدا

سروآباد/ سرکشی اداره بهزیستی از خانواده معظم شهدا

کد خبر 103984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد