مریوان/ جلسه هماهنگی اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد

جلسه ای با حضور مسئول و کارشناسان حوزه پیشگیری بهزیستی شهرستان مریوان، کریمی مسئول فنی مرکز مثبت زندگی ۱۰۲۵ دگران شهرستان سنندج و همچنین ادوایی مسئول فنی مرکز مثبت زندگی ۱۴۵۳ شهرستان سروآباد ، با موضوع چگونگی اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با شعار "والد آگاه،فرزند ایمن" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، کریمی و ادوایی مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی ۱۰۲۵ و ۱۴۵۳ شهرستان های سنندج و سروآباد ،از مجریان طرح پیشگیری از اعتیاد با شعار "والد آگاه فرزند ایمن "ضمن حضور در واحد پیشگیری بهزیستی مریوان به کلیاتی از این طرح اشاره کرده و خواستار همکاری بخش دولتی و غیر دولتی در هرچه بهتر برگزار نمودن طرح مذکور شدند.

آنها ملاک را بر پیشگیری اولیه گذاشته و اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و ارتقاء سطح آگاهی خانواده را بسیار مهم تلقی کردند.

در ادامه کامران کریمی مسئول حوزه پیشگیری بهزیستی مریوان گفت: در اجرای این طرح ، تهیه و توزیع بروشور ،نصب بنر و پوستر ،گفتگو با والدین ،مصاحبه رادیویی، اجرای تئاتر خیابانی ،بکارگیری رسانه های ارتباط جمعی و فضای مجازی و ... ضرورت دارد.

در پایان هر یک از اعضاء ، راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه نموده و در مورد آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مریوان/ جلسه هماهنگی اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد

مریوان/ جلسه هماهنگی اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد

کد خبر 103976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد