آخرین جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران در سال جاری برگزار شد

جلسه شورای اداری بهزیستی مازندران به ریاست دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و با حضور معاونین، روسا و مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها در محل شیرخوارگاه شکوفه ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و اهتمام کارکنان و شرکای اجتماعی بهزیستی مازندران جهت پیشبرد اهداف کلان سازمان در راستای توانمندسازی گروه هدف، گفت: دستاوردهای بهزیستی استان در طول سال‌جاری مرهون کوشش همه کارکنان است و تکریم ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب، امید، اعتماد و رضایتمندی را در جامعه هدف افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه مددجویان باید سهل و سریع به خدمات دسترسی یابند و همه ما موظف به تسهیل گری در توانمندسازی جامعه هدف هستیم، ادامه داد: همت مضاعف و فعالیت یکایک کارکنان شاغل در بهزیستی و مراکز زیر مجموعه در تحقق اهداف سازمانی اثرگذار است و توانمندسازی گروه هدف منوط به کار گروهی و مستمر همه می باشد.

دکتر بریمانی با اشاره به مسوولیت اجتماعی بهزیستی و در پیش رو بودن نوروز ۱۴۰۳ به برنامه ریزی های لازم جهت برپایی کمپین های اطلاع رسانی و آگاهسازی در راستای تکریم مراجعین تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران نظارت دقیق بر عملکرد مراکز، رعایت ادب و ادبیات اسلامی در امر عفاف و حجاب، پیگیری و اجرای تفاهم نامه های منعقد شده، اهمیت به ثبت و درج به موقع اطلاعات مددجویان، رعایت و اشرافیت کامل بر دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمانی، دقت در انجام امورات مرتبط با شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی، نیاز سنجی دقیق مددکاری، اهتمام در جذب تسهیلات اشتغالزایی و داشتن سعه صدر در برخورد با مددجویان و کارکنان را از موارد پر اهمیت برشمرد.

شایان ذکر است در پایان جلسه معاونین، مسوولین ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها نیز اقدامات انجام شده در حوزه های خود را مطرح کردند.

کد خبر 103887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد