اختتامیه کلاس های آموزشی مهارت های زندگی در مدرسه شبانه روزی شکفته دل سرعین

به گزارش روابط عمومی، این برنامه با حضور بیش از ۱۵۰ نفر دانش آموز مقطع متوسطه و با حضور فرماندار، معاون امور توسعه پیشگیری استان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش، کارشناس امور پیشگیری اداره بهزیستی و تسهیلگران این برنامه در سالن اجتماعات مدرسه شبانه روزی شکفته دل سرعین برگزار گردید.

در این برنامه باقرزاده، فرماندار شهرستان گفت: با توجه به اینکه شکل های متفاوت آسیب های اجتماعی مرتبط با زمان خاص نمایان می شود و یکی از دلایل آن عدم شناخت و نداشتن سواد رسانه ای است، اهمیت و لزوم تشکیل این کلاس ها چندبرابر می‌شود.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه فعالیت های اداره بهزیستی، بر تداوم این نوع برنامه های آگاهسازی با مشارکت سایر دستگاه های فرهنگی در سطح شهرستان تاکید نمود.
  پرویز پروین، معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان اردبیل در این برنامه گفت: مهارت های زندگی و آموزش های پیش از ازدواج، مجموعه آموزش های روانشناختی است که موجب تقویت فرآیند های کلان پیشگیری از آسیب های روانی_اجتماعی شده و ارتقاء توانایی های فردی را به دنبال دارد.

پروین با اشاره به این که مهارت های زندگی این قابلیت را دارد که فرد را در برابر آسیب های روانشناختی نظیر افسردگی، اضطراب، خودکشی و آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد و خشونت تقویت کند؛ اجرای اینگونه کلاسهای آموزشی را راهبردی ترین برنامه برای ارتقاء «سواد سلامت روان» جامعه عنوان کرد. 

شایان توجه است که این برنامه توسط مدرسین و آموزشگران مجرب و آموزش دیده سازمان بهزیستی در مدارس، مساجد، محلات، مراکز خدمات بهزیستی و... برای مخاطبین اصلی و گروه هدف برنامه به صورت رایگان اجرا می شود.

کد خبر 103772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد