آمل| نشست رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با روسای بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی 

کبری اسفندیاریان رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با روسای بانکهای ملی، ملت، توسعه و تعاون، مهرایران، شهر، تجارت و صادرات بمنظور تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغال مربوط به جامعه هدف بهزیستی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل؛ اسفندیاریان هدف از حضور در امور شعب بانک ها را تقدیر از همراهی و همدلی در پرداخت آسان وام اشتغال به توانخواهان تحت حمایت بیان کرد و افزود: یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی در امر توانمند سازی جامعه هدف، اشتغال پایدار است تا با ایجاد اشتغال در کنار استقلال مالی، عزت نفس توانخواهان افزایش یابد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اینکه این تسهیلات از محل وجوه قرض‌الحسنه بانک‌ها و از طریق بانک‌های عامل به مددجویان سازمان بهزیستی اختصاص می یابد، گفت: سهم و سقف تسهیلات اشتغال زایی قابل پرداخت به هر یک از مددجویان بهزیستی بر اساس دستورالعمل های سازمانی و شرایط و ضوابط بانکهای عامل تعیین و پرداخت می‌گردد.

وی ضمن دریافت گزارش از مدیران بانک های عامل در خصوص وضعیت اعطای تسهیلات اشتغال جامعه هدف بهزیستی در سالجاری خواستار همکاری و نگاه ویژه مدیریت و مجموعه بانکهای عامل شهرستان جهت اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی شد. 

در پایان روسای بانک ها ضمن ابراز خرسندی در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی، تسهیل و تسریع در پرداخت این وامها را از اولویتهای بانکها اعلام داشتند.

کد خبر 103757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد