در رسانه| برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران بهزیستی آذربایجان شرقی به میزبانی اسکو

جشن تکلیف دختران بهزیستی آذربایجان شرقی به میزبانی شهرستان اسکو با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی و امام جمعه اسکو برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در این مراسم جشن باشکوه دختران ۹ ساله به سن تکلیف رسیده برگزار شدکه هر ۶ نفر از این دانش آموزان دختر تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی هستند که به میزبانی شهرستان اسکو برگزار شد.

دکتر صحاف مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به این دانش آموزان، از این عزیزان خواست تا با انجام فرایض دینی خود، مسیرسعادت و خوشبختی را در پیش بگیرند و در مسیر بندگی گام بردارند. 

امام جمعه اسکو هم در این مراسم گفت:کودکان و نوجوانانی که به سن تکلیف می‌رسند مهمان ویژه و دوست داشتنی خداوند می‌شوند و نزد خدا جایگاه بالاتری خواهند یافت لذا برای آن‌ها جشن تکلیف گرفته می‌شود.

حجت الاسلام حافظ نیا  افزود: این جشن تکلیف، جشن انسانیت، بزرگ شدن و جشن نگاه ویژه خداوند است که امیدواریم طلیعه‌ای برای یک زندگی پر خیر و برکت باشد.

در این مراسم علاوه برآشنایی فرزندان با آداب و رسوم نماز و حجاب چهار رکعت نماز ظهر نیز برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی اقامه شد و در پایان مراسم با اهداء هدایایی به این فرزندان، جشن تکلیف به پایان رسید.

کد خبر 103696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد