دیّر| دیدار رئیس دادگستری دیّر با سرپرست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دیّر

حبیب زارع رئیس دادگستری به اتفاق حسین اکبری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیّر و تجاره نماینده پتروشیمی متانول کاوه دیّر با سرپرست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان دیّر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر  و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، در این دیدار سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی شهرستان  پرداخت.

حبیب زارع رئیس دادگستری شهرستان دیّر در حاشیه این بازدید به زحمات و تلاش‌های شاغلین و مراقبین بهزیستی اشاره کرد و گفت: کار ارزشمند مراقبین عزیز به هیچ وجه قابل ارزش گذاری با مادیات نیست و یک کار معنوی پر ارزش است که یقیناً ماجور درگاه الهی است.

زارع رئیس دادگستری به رئیس اداره بهزیستی شهرستان هم اطمینان خاطر داد در خصوص نیازمندی‌ها و مشکلات دستگاه قضایی حامی  زحمات و تلاش‌های بهزیستی است و چنانچه حمایتی یا اقدامی از سوی دستگاه قضایی مورد نیاز باشد دریغ نخواهد شد.

حسین اکبری دادستان شهرستان با اشاره به تاثیرات ارزشمند حمایتی بهزیستی از افراد بی سرپرست و بدسرپرست گفت: هر چه قدر این حمایت‌ها گسترده‌تر و بیشتر و دامنه شمول آن وسیع باشد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه کاهش خواهد یافت لذا هر گونه اقدام قضایی که برای حمایت از ایتام، افراد بی سرپرست یا بد سرپرست مورد نیاز باشد همکاران در دستگاه قضایی دریغ نخواهند کرد و حامی خواهند بود.

در حاشیه این دیدار سیرانوش دارایی به همراه رئیس دادگستری، دادستان و نماینده پتروشیمی متانول کاوه از مرکز روزانه توانبخشی زیر ۱۴ سال و مرکز کاهش طلاق بهزیستی شهرستان بازدید کردند.

کد خبر 103682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد