آغاز سومین مرحله کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه - فرزند ایمن

با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور و اطلاع رسانی ویژه به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد ، سومین مرحله کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه - فرزند ایمن در استان آغاز به کار کرد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد " والد آگاه، فرزند ایمن " با پیام " آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ " با حضور رجبی نماینده معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی و رنجبر نماینده معاونت مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ، آمنه همت معاون امور پیشگیری بهزیستی استان ، فولادی و رییسی کارشناسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان ،کارشناسان دفتر اعتیاد بهزیستی استان و شهرستان در مجتمع تجاری بندرعباس مال برگزار شد.

آمنه همت در این مراسم هدف از اجرای کارزار را پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور عنوان کرد و افزود: این کارزار با همکاری بهزیستی استان و شهرستانها و اعضای تیم های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی در اماکن عمومی و پرتردد ، رادیو و تلویزیون و فضاهای مجازی اجرا می گردد.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان در خصوص اهداف عملیاتی و راهبرد طرح اظهار داشت : اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد از اهداف عملیاتی این کارزار بوده و حساس سازی و آگاهسازی و اطلاع رسانی دو راهبرد مهم در اجرای این کارزار می باشند.

همت با اشاره به نقش موثر استفاده از ابزار اطلاع رسانی در جامعه و نقش والدین در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ناشی از تبعات و سومصرف مواد مخدر اظهار داشت : اطلاع والدین از تبعات و پیامدهای مواد مخدر و برقراری ارتباط موثر و حمایتی بین والدین و فرزندان می‌تواند نقش اساسی و تاثیر گذاری در پیشگیری از آسیبها به ویژه اعتیاد داشته باشد.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان از اجرای دومین مرحله کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد با موضوع " آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ "  به همت معاونت امور پیشگیری بهزیستی استان و با مشارکت و همکاری موسسه ستاره توانبخش هرمزگان در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه سال جاری در استان خبر داد و افزود : این کارزار در شهر بندرعباس در تاریخ های ۱۷ اسفندماه در بلوار ساحلی، نیم دایره پشت فرمانداری و ۲۱ اسفند ماه در کوی پیامبر اعظم (بازار دستفروش ها) راس ساعت ۱۷ و همچنین جمعه  ۱۸ اسفند ماه در محل برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می گردد: اجرای برنامه های فرهنگی متنوع و شاد شامل : اجرای موسیقی روشندلان ستاره خلیج فارس ،توزیع تراکت و بروشور و کتابچه اطلاع رسانی کارزار رسانه ای " والد آگاه، فرزند ایمن " با پیام "آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ " در جمع شهروندان ،نصب پوسترهای اطلاع رسانی در محیط مجتمع از جمله برنامه های جانبی آیین آغاز بکار سومین مرحله کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه – فرزند ایمن در مجتمع تجاری بندرعباس مال بود.

کد خبر 103621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد