جلسه تعامل بهزیستی شاهین دژ و موسسه خیریه شوق زیستن

موسسه خیریه شوق زیستن و اداره بهزیستی شاهین دژ جلسه تعامل در خصوص پویش های پیش رو برگزار کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

جلسه تعاملی با حضور داداشیان رئیس بهزیستی ، اکبریان کارشناس مشارکت‌های مردمی ، رحیمی رئیس هیئت مدیره و آرام اژدری مدیرعامل موسسه خیریه شوق زیستن در خصوص اجرای طرح پویش عیدانه و پویش رمضان در محل بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت ؛ از ابتدای سال جاری تاکنون این شهرستان با اجرای پویش های متعدد اقدام به جذب اقلام غیر نقدی و نقدی خیّرین کرده است .
وی عنوان کرد : مشارکت های مردمی در سال جاری با کمک موسسات خیریه ، خیّرین و احکام جایگزین حبس و همچنین مردم دلسوز و فهیم شهرستان تامین شده است که نسبت به سال گذشته ۹۰ درصد افزایش داشته است .
داداشیان با تقدیر از خیّرین و حامیان بهزیستی که همواره یاور بهزیستی در امر خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار و کودکان نیازمند هستند ، تاکید کرد : یاری خیّرین شاهین دژی به مددجویان تحت پوشش توانسته در امر تامین معیشت، حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست ، زنان سرپرست خانوار و تامین هزینه های درمان و مسکن مددجویان راه گشا باشد.
گفتنی است در این جلسه مشکلات جامعه هدف و موسسه خیریه مطرح و داداشیان پاسخگوی سوالات مطروحه از طرف اعضای حاضر در جلسه بود .

کد خبر 103613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد