برگزاری نشست صمیمانه تشکل‌های کارگری در بهزیستی میاندوآب

کارگران امروز نقش موثر و مستقیمی در توسعه  و جبهه اقتصادی کشور دارند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛

عباس پورحسین سرپرست اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۹  در نشست صمیمانه تشکل های کارگری، با حضور  سرهنگ جعفری فرمانده حوزه کارگری شهید ابراهیمی شهرستان میاندوآب، رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره تامین اجتماعی، رییس اداره فنی و حرفه ای  و جمعی از مسئولان به مناسبت هفته کارگر در سالن جلسات اداره بهزیستی برگزار شد.

فرمایشات مسئولان رده های کشوری پیرامون جایگاه کارگر را درس آموز و پیام آور دانست و افزود: فرمایشات امامین انقلاب پیرامون جایگاه کارگر نشان از اثر گذاری این قشر عزیز و تلاشگر در عرصه اقتصادی است.
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب؛ جامعه کارگری را ستون فقرات کشور دانست و یاد آور شد: کارگران امروز نقش موثر و مستقیمی در توسعه و جبهه اقتصادی کشور دارند.
رییس اداره کار، رفاه و اجتماعی نیز با بیان اینکه حال کارگر اگر خوب باشد حال جامعه نیز خوب خواهد بود یاد آورشد : کارگر تنها خودش نیست بلکه همسر و فرزندانش نیز نیاز به امکانات رفاهی و ورزشی با هزینه حداقلی دارند .
رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان میاندوآب نیز به خدمات ارائه شده به بیمه شدگان تامین اجتماعی میاندوآب اشاره کرد و افزود : مسئولان بهداشت و درمان و دیگر مسئولان باید برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه کارگری از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

پاسخ به سوالات سوالات کارگران عزیز در خصوص بیمه تامین اجتماعی و سایر مسائل مطروحه  و تجلیل از دو نفر از کارمندان کارگری بهزیستی شهرستان با اهدا لوح تقدیر پایان بخش این مراسم بود.

برگزاری نشست صمیمانه تشکل‌های کارگری در بهزیستی میاندوآب

کد خبر 106752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد