کمک‌ ۵۶ میلیاردی خیرین قم در ۹ ماهه ابتدای سال‌جاری

ایسنا/قم رئیس اداره هماهنگی مراکز غیردولتی، مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان قم، افزود: در ۹ ماهه سال جاری خیرین بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان در جهت حل مشکلات مددجویان کمک کرده‌اند که این مبلغ تقریبا به اندازه اعتبارات دولتی تخصیص یافته است.

محمد علیمرادی رئیس اداره هماهنگی مراکز غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک روز نیکوکاری به خیرین و تشکر خالصانه از کمک‌های بی‌دریغ نیکوکاران به رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی از همه همشهریان دعوت کرد تا با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود بهزیستی استان قم را در ارائه خدمات به جامعه هدف یاری کنند.

وی با بیان اینکه قریب به ۸۰ درصد کمک‌های مردمی معطوف به مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان شدید و ایتام است، تصریح کرد: ۲۳ هزار خانواده معلول، ۳۰۰۰ نفر تحت پوشش حوزه اجتماعی و قریب به ۹۰۰۰ نفر افراد دارای اعتیادِ در حال درمان و بهبود یافته از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند که در مجموع ۳۵ هزار خانواده و ۱۲۰ هزار نفر را شامل می‌شوند.

رئیس اداره هماهنگی مراکز غیر دولتی، مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن اداره کل بهزیستی استان قم، افزود: در ۹ ماهه سال جاری خیرین بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان در جهت حل مشکلات مددجویان کمک کرده‌اند که این مبلغ تقریبا به اندازه اعتبارات دولتی تخصیص یافته است.

علیمرادی با بیان اینکه مبالغ کمک خیرین با وجود مشکلات متعدد افراد تحت پوشش کافی نیست، عنوان کرد: امیدوارم که در روزهای پایانی سال و همزمانی این روزها با ماه مبارک رمضان خیرین و همشریان کمک‌های بیشتری به بهزیستی استان انجام دهند.

وی یادآور شد: خیرین می‌توانند از طریق کد دستوری #۹۰۹۰*۷۲۴* و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸؛ همچنین شماره حساب: ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ کمک‌های خود را به حساب‌های مشارکت بهزیستی برای نیکوکاری وکمک به افراد تحت پوشش واریز کنند.

کد خبر 103549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد