تشریح کارزار رسانه ای والد آگاه - فرزند ایمن

معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان گفت : کارزار رسانه ای والد آگاه - فرزند ایمن در بازه زمانی ۱۴ لغایت ۲۱ اسفند ماه سالجاری در استان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور جمعی از نمایندگان دستگاههای اجرایی عضو در سالن جلسات حوزه مدیریت بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان در این جلسه ضمن تشریح کارزار رسانه ای والد آگاه -فرزند ایمن ( آیا میدانی الان فرزندت کجاست؟ ) هدف از اجرای این کارزار را پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور عنوان کرد و افزود : علاوه بر حساس‌سازی و آگاهسازی، افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد نیز مورد توجه قرار می‌ گیرد.

وی بیان داشت : در این کارزار علاوه بر تبلیغات محیطی از تبلیغات مجازی و الکترونیکی در راستای اطلاع رسانی و آگاهسازی و ارتقای سطح دانش والدین که گروه مخاطب اصلی این کارزار می باشند استفاده می شود.

معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان یادآور شد: در اجرای طرح کارزار رسانه‌ای تلاش شده است، به والدین گوشزد کنیم که الگویی مناسب برای فرزندان باشند چرا که فرزندان بسیاری از الگوهای رفتاری را از طریق تقلید و همانند سازی در فضای خانواده کسب می‌کنند.

همت اظهار کرد: این کارزار در سطح استان در بازه زمانی ۱۴ لغایت ۲۱ اسفند ماه سالجاری با همکاری ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و موسسات تحت نظارت این اداره کل و دستگاههای عضو کمیته تخصصی امور فرهنگی و پیشگیری برگزار می شود.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا ضمن استقبال از برنامه مذکور در خصوص همکاری در اجرای هرچه بهتر کارزار اعلام آمادگی نموده و نقطه نظرات و پیشنهاداتی در این خصوص ارائه نمودند.

کد خبر 103541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد