برای انجام کارگروهی، اول خودمان باید به این دیدگاه برسیم

به گزارش روابط عمومی، دوره آموزشی ویژه کارشناسان و مددکاران گروه های همیار با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان به همت دفتر امور خانواده و بانوان اداره کل بهزیستی استان اردبیل به مدت دو روز در مرکز آموزش های تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

خسرو امیدوار، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل در این کارگاه گفت: با توجه به وضعیت و آگاهی از فعالیت های گروه های همیار و خودیار، با وجود نزدیک شدن به آغاز سال نو، این دوره آموزشی برگزار شد تا توجه ویژه ای به دو نکته داشته باشیم. نکته اول این که اگر بخواهیم کارگروهی انجام بدهیم، اول خودمان باید این دیدگاه را داشته باشیم و با ایمان و باور به کارگروهی، در این مسیر گام برداریم. چرا که کارشناسان و مددکاران مشغول در این حوزه، تا زمانی که فلسفه و انواع مشارکت های گروهی را تجربه نکنند و این دانش را نداشته باشند، کار گروهی آنها مفید و مثمر به ثمر نخواهد بود. بنابراین ابتدا باید این باور را در خودمان ایجاد کرده و سپس به جامعه هدف منتقل نماییم.

امیدوار افزود: نکته دیگر این است که در کار گروهی، اتفاقی که در گروه های همیار ملموس است، پایداری کمتر گروه ها نسبت به گروه های خودیار است. ضمن اینکه گروه های موفق قابل توجهی در این حوزه داریم اما در این زمینه باید دلایل پایداری را بیشتر بررسی کرده و در راستای تشکیل گروه های خوب و مفید، گامهای مؤثری برداریم.

کد خبر 103525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد